Mauro och Pluras kök.

Just nu har jag en riktig TV-svacka och tycker allt som visas är skittråkigt. Inget på TV intresserar mig och jag följer inte ens någon serie eller något annat program på en bestämd tv-tid.

Dock finns det ett program som jag, om än lite sent, har upptäckt. Det här är, när man tänker efter, helt jäkla otroligt bra. Jag vill påstå att det är bland det bästa som någonsin har gjorts.

Varför är det så bra då? Jag vet inte, jag vet bara att den sköna stämning som dessa två herrar försätter mig i gör att jag är fullkomligt tokförälskad i dom!

Har ni inte sett "skiten" så avsätt ett par timmar och plöj igenom alla 8 avsnitt.
Som sagt, bland det bästa som någonsin har gjorts i svensk TV.


http://www.tv8play.se/program/mauropluraskok


Knastertorra och helt underbara!


Kommentarer
Postat av: Martin

Du har så rätt, Mauro och Pluras kök is da shit! Jag vill va med i nästa säsong.

2010-06-15 @ 09:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0