Lägesrapport 14/6

Här kommer en lägesrapport från kollo:


Är den på riktigt? Ja det är den, välkomna att beskåda på Äpplevägen 122.


Med risk för att bli lite tjatig, denna Orientaliska vallmo har jag för två år
sedan frösått hemma på Järnvägsgatan.

     
Fem fina rader har kommit upp.


Tomaterna är på god väg...


För fyra år sedan flyttade jag dessa spireor. Först nu har dom blivit
lika höga som innan flytten. Tålamod, tålamod!


Det nymålade huset. Ser ni stolparna bakom vattenkannan? Där ska det bli
ett litet staket. Funderar även om jag ska ta och sy några nya, kanske randiga
skynken till uteplatsen....eller så får dom vara creamfärgade.


Efter att denna bild togs band jag upp stäppsalvian och rensade iordning
rabatten. Kanske att jag skulle ha tagit bilden då.....


Planterade några vita stäppsalvior som jag tror kan bli fina. Återkommer
med bild när dom har vuxit till sig lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0