Drag av en alkolist...javisst!

Ja så är det faktiskt!

Det enda jag just nu tänker på är min koloni och när jag får till det och kan åka ut nästa gång.
På lunchen tar jag bilen och åker ut till Plantagen och shoppar i smyg. Ibland shoppar jag inte utan går bara omkring och flucktar bland gödsel, trädgårdsslangar, sekatörer och blommor.

Ibland flexar jag ut och åker dirket från jobbet till kollo, och njuter en timme innan jag åker hem. På kvällen, lagom när vi har plockat bort middagen, och jag ska lägga Ture börjar funderingarna på hur lång tid det kommer att ta för Ture att somna och om Pelle kommer att blir sur för att jag drar.

En halvtimme senare, på väg ut till kollo, känns allt mycket lättare och jag vet att snart, snart är jag där!
Va tror ni, finns det någon stödgrupp typ "anonyma kolonister"....?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0