Den perfäääkta föräldern!

Är man en bra mamma ska man köpa ett fult set i trikå med ett UV-skydd på 50 att sätta på ungen när han/hon är på stranden och badar....

Visst jag förstår hur viktigt det är att skydda dom små från solens starka strålar och jag orkar inte hålla på och jaga Ture för att smörja in honom, men jag måste bara få avreagera mig lite här i min egen blogg och spy galla över den här typen av PRÄKTIGA grejor för barn! 


Men tror nu inte att denna outfit är komplett. Nej då! För att denna outfit ska vara fulländad krävs en keps med tyg som går ner över nacken. Gissa om jag har en sådan keps till Ture!!!!

 
För att göra allt lite värre var jag tvungen att göra mitt inköp på INTE(R)SPORT. Så nu har man stött den koncernen med 250 spänn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0