Är det någon som har en stekpanna över?!!!

Tänk att jag är mamma till en liten dagiskille ;-)

Pelle sköter inskolningen och jag jobbar. På fredag ska jag ha semester och vara den som lämnar och hämtar. Jag är nyfiken och spänd på hur det ska gå, hittills har det gått bra förutom att han varit lite ledsen precis när Pelle ska gå. Därefter har det gått bra och han har lekt och käkat lunch ihop med de andra utan några som helst problem.


Som det är nu har jag massor av frågor till fröken och jag vill känna in hela dagisupplevelsen med hjälp av magen....
Varje dag frågar jag Pelle hur det har gått och han säger:

-Det har gått bra....


Man kan säga att han är ungefär lika informativ som en gråsten. När jag tjatar och vill att han ska berätta mer så menar han på att om det är så mycket jag undrar så varför skolar jag inte in honom själv?!!



Kommentarer
Postat av: Sara W

Jag har några i teflon du kan låna..

Nej men ärligt talat så är det klart du måste få reda på vad som har hänt under dagen.. Hur är fröknarna? Barnen? Rutinerna? Tror att pappa P också skulle vilja veta sånt om det var du som skolade in! Att lämna bort sin lille blonde är ju en superkonstig känsla/ kanske inte till en början så positiv..

Kram på dig

2010-06-09 @ 09:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0