Åh vad fina dom var....

eller hur! Trots att klänningen var exakt så där stram som jag visste den skulle vara samt att man inte fick se en enda slinga hår på Victoria så var dom makalöst vackra.

Kunde inte sluta att tänka på att dessa bilder från bröllopet kommer Ture växa upp med! Tänk er själva hur många gånger har ni inte sett bilderna på Kungen och Silvia inne i storkyrkan! 

Vad det gäller talen säger jag bara: Kungen vs fam. Westling 0-2.

Fortfarande uppfylld av den fantatstiska gårdagen kunde jag inte motstå dessa praliner. Vilket satte en guldkant på jobbkvällen jag hade framför mig....


På tisdag när jag kommer hem från jobbet måste jag kolla konserten som
var i fredags och som jag helt missade.


Kommentarer
Postat av: Sara W

Du de där pralinerna kan man nog frossa i framöver. Lovar att priset är sänkt nästa gång du är på Hemköp!

2010-06-21 @ 09:45:39
Postat av: anna

Nu väntar vi bara på att ditt o pelles bröllop ska överglänsa detta;)

2010-06-21 @ 18:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0