Vilja, våld och vasselin.

Här kommer dagen i bilder....


Två hjälpsamma män från myrorna hjälpte mig att lyfta in skåpet i världens
bästa volvo.


Efter jobbet kom Pelle ut till Kollo för att hjälpa mig att bära in skåpet. Det första 
han sa, drygt och irriterat, när han såg skåpet i bilen var:
-DET DÄR GÅR ALDRIG IN!
Som vanligt blev jag skitirriterad och sa, om möjligt ännu mer drygt och irriterat:
-Nähe, men då ber jag någon annan om hjälp!!!!!


Frågar ni mig ser det ut som om skåpet är platsbyggt....


Jag, det fula plåstret och Ture...


Den här bilden blir inte mer kollo för mig än så här. Vattenposten!


Kollodagen avslutades med ett svalkande dopp!

Kommentarer
Postat av: anna

Ni är som gjorda för varandra- lika dryga båda två;) Undrar hur Ture kommer bli? Foglig och lättledd kanske;)

2010-07-17 @ 09:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0