Nyans:Jägare

Oftast är det så att när man har kommit en bit in i projekten upptäcker man att det visst tog lite längre tid än vad man från början trott.

I måndags var jag och Ture ute på kollo. Jag "testade" då att dra några drag med färgskrapan på ytterdörrren, bara för att testa hur hårt färgen satt.
Blev väldigt förvånad när färgen rasade av och på en gång kände jag att det här måste jag göra ikväll.

Sagt och gjort, jag fick ledigt från kvällsysslorna på järnvägsgatan 8B och åkte istället till färghandeln och köpte en liter färg i nyansen Jägare.


Nu är det ju inte alltid så att alla projekt tar längre än vad man tror, efter en timmes skrapande, slipande och målande blev det så här...










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0