Första semesterveckan.

Denna vecka, min första semestervecka, har jag och Ture varit på kollo varje dag. Vi har jobbat i trädgården, målat - ett projekt som visst aldrig tar slut, haft vänner på besök och inte minst njutit av friheten att bara vara lediga.

Jag kan lugnt säga att skaffa koloni är något av det bästa jag har gjort i hela mitt liv! Visst hade det varit härligt med några mer nollor på kontot och haft råd att köpa en sommarstuga vid havet. Men ändå, att ta sig till kollo tar bara 5 minuter med bil. Det är inte mycket som slår det!!!


Siffrorna som satt på baksidan av huset har nu blivit grönmålade, sandpapprade
och sist men inte minst uppsatta.



Ture måste tro att kollo är något slags nudistläger....hans mamma tar
nämligen av honom kläderna så fort han kommer dit.


Efter mycket om och men börjar äntligen pelagonierna blomma...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0