Som ni säkert förstår är det...

jag och bara jag som väljer bilder till bloggen...
Därför får ni inte se mina fula hörn i trädgården, mina trasiga utemöbler eller skräphörnen inne i stugan.
Det sistnämnda hoppas jag efter denna helg är ett minne blott och därför bjuder jag här med på några bilder av skiten....





Ovanför detta hörn ska det blir en hylla med lådor i korg. På andra
sidan en väggspegel (har helt snöat in på guld och gult som färg)
som jag måste hitta på någon loppis.



Bordet ska ut och bänkskiva och hyllplan under ska byggas.


I detta, det skräpigast hörnet av dom alla, vet jag inte vad jag ska
hitta på. Funderar på en hylla/skåp som står på golvet. Vad jag ska
ha där i vet jag ännu inte. Å just därför måste jag klura lite till på detta hörn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0