Håller tummarna.

I helgen som kommer ska vi upp till Stockholm för att umgås med fam. Lindqvist. Pratade med Anna igår och det visar sig att Johan måste åka upp och "kolla till" Peace & Love i Borlänge. Genast tänkte jag på Pelle och tyckte lite synd om honom som skulle behöva hänga med mig och Anna hela dagen.

Därför blev jag otroligt glad för hans skull när Anna sa att Johan höll på att kolla om han kan fixa biljett även till Pelle så han kan följa med upp till Dalarna.

Nu håller jag alla tummar jag har, för detta innebär inte bara att Pelle kommer att bli helnöjd, utan att jag kommer få umgås med Anna helt själv. Å det mina vänner är LIVSKVALITÈ på hög nivå!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0