Furu, furu och åter furu.

I går när jag var på myrorna kollade jag på ett hörnskåp i furu.....

Ta det lugnt nu, så himla fult var det faktiskt inte. Skåpet var litet och nätt, i alla fall för att vara ett hörnskåp och utan en massa fula krussiduller. Skåpet behövs självklart målas (vitt) och därefter tror jag att det skulle bli riktigt fint.

Imorgon kl 10 är det jag och Ture som hänger utanför Myrorna och ser om skåpet finns kvar.
Dock har jag lovat mig själv att inte måla skåpet denna sommar. Jag inser att livet faktiskt kan gå vidare med ett skåp i furu.


Men nästa sommar, ja då blir det vitt. Håll nu tummarna att det finns kvar. För visst hejar ni på ett hörnskåp i furu?!?!!!

Tänkte väl det ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0