Sara....tyckte den här var kul så jag snodde den!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Skojar du! Bara det att jag var mammaledig under nästan hela året tycker jag passar bra in under den här frågan.
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Har ingen aning om jag hade något löften, hade fullt upp med att sondmata Ture som då var två veckor.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja en hel drös.
4. Dog någon som stod dig nära?
Nej.
5. Vilka länder besökte du?
Spanien.
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
Saknar att inte vara i form. Jag vill känna mig frisk och stark som jag brukar. Nu är det bara lustiga biverkningar pga av strumamedicinerna och problem med mina ögon.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
Datum....va är det? Har knappt haft koll på vilken veckodag det varit.
8. Vad var din största framgång 2009?
Att jag trivdes så bra med att vara hemma. Var lite orolig för det innan....
9. Största misstaget?
Råkade svara i telefonen när Radiotjänst ringde så nu betalar jag den där jäkla avgiften.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Det är ju det där med struman..
11. Bästa köpet?
Kan inte påstå att jag köpt så himla mycket det här året. Däremot har jag sålt massor grejor på tradera. Sälja är det nya Köpa!
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Mest kostade det att vara mammaledig och få vardagen att gå ihop.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Varje dag under hela våren när Ture och jag var på kollo!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Parappappapappappa....
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Säger bara att det är en jäkla bergådalbana att få barn.
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Haft ro och suttit still på golvet och "lekt" med Ture....men det är liksom inte min grej. Istället har Ture fått flänga runt som ett skållat troll tillsammans med mig.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Kollat mindre på det hjärndöda programmet Top Model och hoppat över Facebookandet.
18. Hur tillbringar du julen?
Med familj och vänner.
19. Blev du kär i år?
JA!!! Mer kär i han som jag nyligen flyttat ihop med och alldeles underbart nyförälskad i mitt lilla minimonster!
20. Favoritprogram på TV?
Fashion Runway.
21. Bästa boken du läste i år?
Å jobbigt....ja vet inte.
22. Största musikaliska upptäckten?
Har nog aldrig lyssnat så lite på musik som detta år.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Ansiktsbehandling med massage.
25. Något du önskade dig men inte fick?
Näe, tror inte det. Kommer inte ihåg.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Var på fika tillsammans med mammagruppen hos Emelie i Ljungsbro. På kvällen åt vi god mat och myste hemma.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ingen struma.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Katastrof! Har en riktig identitetskris vad det gäller kläder. Men fortfarande är det blommig blusar som jag inte kan få för mycket av.
29. Vad fick dig att må bra?
Friheten att råda över sin egen tid som ledig.
30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Katrin Zytomierska
31. Vem saknade du?
Vardagen som mammaledig blev lite tråkig när Linda och Ellen flyttade till Älmhult.
32. De bästa nya människorna du träffade?
Jag har iof aldrig träffat dom men kvinnorna på sjukvårdsrådgivningen som tagit hand om oss när vi ringt mitt i natten och fixat så vi kunnat promenera rakt genom akuten och upp på mottagningen för att behandla Ture och hans astma.



Kommentarer
Postat av: Linda

Tack söta du - vi saknar er med - MASSOR!!!!! Kramar i massor!

2010-01-02 @ 22:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0