Formex

Det var inte annat än att jag ville ligga kvar i den varma sköna sängen när klockan ringde 06.30 på lördag morgon.....
Istället var det bara att gå upp, duscha och käka frukost för att även denna dag sätta sig på tåget till Norrköping.
stället för att gå till jobbet hämtade Vicke upp mig och vi åkte, tillsammans med Petra och Carina, till Stockholm och till Formexmässan.

Har varit på många mässor men dock aldrig Formex. Resan upp gick bra och väl inne vid incheckningsdisken dök massor av gamla jobbminnen upp från Nygårdsanna tiden. Det är ett antal gånger man har stått i kön till incheckningen på en av världens största textilmässor och trängts med tusentals människor. Inget jag saknar!

Vicke skulle träffa en av sina leverantörer och lägga en order. Följde med som sällskap och smakråd.


Helt otroligt vad tiden gick fort, i 3 timmar var vi hos denna leverantör!


Mässinstallationen i entréhallen......ville ha precis allt!


På mässan visade man den officiella bröllopskollektionen inför Victoria
och Daniels bröllop. Någon, vem vet jag inte, hade tagit fantastiska bilder
på brudparet. Har aldrig sett henne så fin!!!


Kan säga att jag blev rejält inspirerad. Nu är jag ännu mer sugen att
börja pyssla inne i huset på kolonin.



Inte bara fin inredning utan massor av kreativa människor att klädmässigt
inspireras (läs; sno stilen) från.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0