En skön helg.

Jaha, så var det söndag igen och vi har en lugn och skön helg bakom oss. Visst, dom flesta helger nu för tiden är just lugna och sköna.

Började helgen på bästa möjliga TV sätt, nämligen Let´s Dance. Gillar tävling, att se hur paren utvecklas och inte minst vem som åker ut.....
Några frågor efter kvällens program kvarstår dock:Är Jessica Almenäs gravid? Vem var ansvarig för hennes styling, och framförallt varför sa hon inte; -den här klänningen vägrar jag att ha på mig!!! Hur som helst, det är skönt att fredagskvällarna är tryggade.

I lördags var vi en sväng på stan för att handla några blommor, det blev lite tomt i fönsterna när allt julmys försvann. På kvällen blev vi bjudna på lasagne hemma hos Camilla och Mattis och på söndagen pizza hemma hos Jonas och Sara......det är till att ha det bra!


Någon som känner "the mad profesor"?


Herman, Sara och Matilda förbereder fikat.


Kommentarer
Postat av: Sara W

jag tycker mer det ser ut som att vi äter upp fikat mitt framför ögonen på gästerna:-)

Hur som.. Kul att ses!!

2010-01-11 @ 20:46:24
Postat av: Linda

Vad gäller Let´s Dance - vilken katastrof med stackars Jessica. Vi lär ju se om magen växer eller om det bara är lite extra mycket julmat...

2010-01-13 @ 17:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0