Det måste vara en konspiration.

I flera dagar har jag gått och funderat på när HM-katalogen ska dimpa ner på hallgolvet. Stolt kan jag säga att detta är något jag har sett fram mot. Jag älskar att kolla i den där katalogen!
Fina kläder, fin styling och framförallt allt, numera finns allt att tillgå i butik. Slut är tiden då jag packade upp ett paket och besviket rynkade på näsan och sedan var tvungen att göra sig besväret och skickat tillbaka grejorna.
Istället kan man noga kolla allt som finns och sedan gå in i butiken och känna igen sina favoriter.


Så vad är problemet då. Jo det verkar som om ALLA ANDRA har fått katalogen utan jag. Va har hänt, har ni glömt bort mig?


Kommentarer
Postat av: Anna Mörlin

Jag förstår din frustration, gillar också att titta i den innan jag går in i butiken. Jag har INTE heller fått den. Om du får nån klarhet i varför så meddela gärna. Kram på dig.

2010-01-14 @ 13:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0