Ett bra besked.

Som ni kanske vet har jag en projektanställning på etableringsavdelningen på Stadium. Började i december och har trivts från första stund. Kul att jobba med något nytt och framför allt är det en riktig utmaning! Nu i mars öppnar några av de butiker som jag har haft som mina projekt. Först då blir det att se om jag har gjort ett bra jobb eller ej.....

Hur som helst har jag idag fått reda på att jag fått förlängt till midsommar, vilket såklart känns jättekul. Kommer att jobba med en butik i Finland och två butiker i skåne.

Jag förlitar mig på att vi går mot ljusare tider och att mina resor till Finland, Danmark, Frölunda, Helsingborg och Lund kommer att bli lättare när man inte behöver köra/flyga i totalt mörker. Får se hur det går, tur att jag har Pelle och Ture som håller ställningarna därhemma.

 


Kommentarer
Postat av: linda

Grattis! Visste väl att du skulle klara det! Ha det gott så ses vi på lördag! Looking forward!

2010-02-17 @ 20:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0