Tyfus....

Idag var jag och Pelle inne i Telias affär för att kolla en ny mobiltelefon till mig. Vi fick snart hjälp av en riktigt "snajsig" kille.
Han var snygg och tro mig, han visste om det. Han pratade låångsamt och njöt av sin röst. När han la in en personlig reflektion över produkten lutade han sig lite fram mot oss och tittade oss djupt in i ögonen.

Det var bara ett problem....
I pannan hade killen en blå bläckfläck som, att döma ifrån hans fingrar, kom från en trasig kulspetspenna. Jag tänkte vara lite schysst och på väg ut meddela honom om fläcken i pannan på ett ytterst diskret sätt.

Nu blev det inte så utan min kärlek hann före och sa;
-DU SKA NOG TA BORT DET DÄR DU HAR I PANNAN.....DET SER UT SOM DU HAR TYFUS. Varav han la av ett asgarv!

Tur att jag hade rollad lite extra under armarna just denna dag.

Kommentarer
Postat av: Emma Ekbladh

Hahahahaaaaa!

Mycket roligt tyckte vi här på sankt korsgatan.

2010-02-15 @ 19:08:50
Postat av: Sara W

Ja det var riktigt kul! På dom bara. Vart det nån telefon då så han fick sina kronor i provision??

2010-02-15 @ 20:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0