I väntans tider.....

Kan betyda mycket. Idag betyder det att jag har varit och träffat en kirurg på US i Linköping. Bortsett från att han inte tittade mig i ögonen, utan blundade eller stirrade ner i skrivbordet, gjorde han bra ifrån sig och satte upp mig på väntelistan för operation.

I Linköping finns en vårdgaranti som innebär att man ska bli opererad inom 3 månader. Dock kunde han inte lova detta för just nu ligger dom i upphandling av operationssalar.....Jaha.

Helt ärligt skiter jag i vilket. Jag är glad för att jag ska få opereras och slippa skitmedicin jag tvingas äta idag. Som den sanna optimist jag är, är jag övertygad om att jag blir opererad innan sommaren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0