Helgen som gått...

Några timmar efter att jag skrev förra inlägget blev Ture så dålig så vi var tvungna att åka in till sjukhuset med honom. Vi blev direkt inlagda på BAVA och Ture kopplades till syrgas och fick inhallationer varannan timme. Hela lördagen hade han feber och var fortsatt dålig. Tydligen går RS-viruset i Linköping just nu och det var såklart det Ture, med sina taskiga luftrör, hade åkt på. Idag söndag har det varit en bättre dag för honom men fortfarande är han beroende av syrgas.

Just nu sitter jag ensam i lägenheten, och har det faktiskt ganska mysigt. Ture och Pelle är kvar på BAVA och imorgon går mitt plan kl 06.10 till Köpenhamn. Ska till Odense och göra ett besök i butiken som öppnar den 18:e mars.

Hoppas Ture mår bättre imorgon och att dom får åka hem. Annars blir det en lång dag för Pelle, jag är nämligen inte hemma förens kl 22 imorgon kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0