Tillökning i familjen...

i form av ett tält!

På söndagen kom Pelles bror Martin och hans käreste Elisabeth på besök. Med sig hade dom en födelsedagspresent till 2-åringen.


Efter att jag hjälpt Ture att packa upp presenten så känner jag en stark längtan till att Martin och Elisabeth själva ska blir föräldrar och inte minst att Ture ska få en liten kusin!
För vad som är lika säkert som amen i kyrkan är att den present dom då kommer att få av oss minst kommer mäta 1,20 i mankhöjd, vara rejält färglad och ha en diameter på över 1 meter. Lyckas vi hitta något som låter kommer jag vara än mer nöjd.

Alla förslag mottages tacksamt!

 
Ture gillade skarpt sin present och är det som förpackningen utlovade, "hours of fun",
så kommer jag också gilla tältet :-) Jag behöver nog bara lite tid att
vänja mig vid vår nya familjemedlem...


Kommentarer
Postat av: Linda

Liten musikmaskin på öb 99 kr. Ger en jävla massa oljud i form av djurläten och gälla toner. Ungen älskar den! Tack kära syster...

2010-12-21 @ 10:31:02
Postat av: Elisabeth

Succé alltså! :-)

2010-12-21 @ 19:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0