Som sagt, det blir visst aldrig som man tänkt sig...

Detta kan konstateras hur många gånger som helst då Ture på sin födelsedag blev sjuk och fick problem med andningen. 
Pelle fick hämta hem honom från dagis och senare på natten åkte vi än en gång upp till sjukhuset och till barnjourmottagningen.
Dock syresatte han sig så pass bra att efter några inhalationer fick vi åka hem. Ren å skär glädje i bilen hem!

Dock sörjer vi Tures inställda 2-årskalas i Tokarp :-(
Jag hade verkligen sett fram mot att fira Ture och och träffa släkten. Den här gången var tankten att vi skulle vara Pelles familj och min familj med mina kusiner och moster. Men så blev det inte.

Lördagen tillbringade vi hela familjen i sängen och jag passade på att läsa ut en hel bok.
Vad som krävs för att kunna göra det är en Ture i detta tillstånd:






Kommentarer
Postat av: Linda

Men stackare... Jag lider med er och hoppas snart ni får ett skönt och välförtjänt jullov. Hoppas vi ses på torsdag! Kram!

2010-12-20 @ 19:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0