Längtar...

Jag kan inte minnas att jag någonsin har längtat till julen, förlåt: Julledigheten, så mycket som jag längtar i år. Onsdagen den 22:e december är min sista arbetsdag innan ledigheten börjar och för att påskynda tiden föröker jag fokucera på en bra grej varje dag....


Imorgon torsdag: Är hembjuden på mat hos min bästa jobbarkompis Annica.
Fredag: Well....det är ju fredag. Samt jullunch med Fridströms måleri.
Lördag: Stora bakdagen inför Tures 2-årskalas.
Söndag: Tures 2-årskalas med släkten.
Måndag: Pelles och min TV-kväll med Boardwalk Empire och Våra vänners liv.
Tisdag: Eh, inget kul men förhoppningsvis kommer det upp något i kalendern.
Onsdag: Sista dagen, som en smällfet fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0