4 timmar familjefritt...

till alla er som inte har barn vill jag bara passa på att säga kom i håg att njut av er egen tid. Innan jag träffade Pelle och fick Ture fattade jag inte hur lyxigt det här med att ha "all tid i världen" var.

Ska jag vara ärligt och avslöja en av min och Pelles mindre charmiga sidor kan jag avslöja att vi dealar mycket om den fria tiden.

Förra söndagen var jag och Ture borta mellan kl 09-17, vilket jag idag, när jag ville vara själv, var jäkligt snabb att påminna honom om. Kan till och med påstå att jag tryckte upp det i ansiktet på honom....

Idag var det alltså "fri hopp och lek" för mig mellan kl 12-16. Underbara, underbara tid. Gick på stan och fixade nästan alla mina julklappar och åt sedan en god ceasarsallad på O´learys. Själv. 

Efter 4 timmar på stan blev jag trött i fötterna vilket jag inte kan komma ihåg när det hände sist.

Av detta lovar jag att jag har blivit en bättre människa....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0