39-årig medelålders man mördad.

Vi är på väg till simhallen för ett premiärdopp med Ture i Linköpings bassänger. Jag konstaterar att det är tufft att gå på badhus i december. Man har liksom inget gratis så att säga.....
Snabb check av benen, jo de funkar. Testar badräkten för att se hur illa det är....

Pelles kommentar från sofflocket:
-Kommer osökt att tänka på tjorven, och undrar vart båtsman har tagit vägen?


Många skulle nog döda sin sambo efter en sådan kommentar, men ska jag var ärlig så tycker jag dessa elakheter är skitkul. Nu lurar jag på på hur bäst hämden ska severas. Jag kommer nog på något.

KRIGET ÄR IGÅNG!

Kommentarer
Postat av: Linda

Alltid lika kul att läsa din blogg - och en uppfräschad lay out nu också - fint! Ja du, de där kommentarerna från dom på sofflocket... Han får nog nåt tillbaks när han minst anar det. Hoppas badhusbesöket blev lyckat. Vi rullar tillbaka mot Älmhult imorn. Har hittat en sån där bumby-stol eller vad de heter på blocket i Jönköping och hoppas få med mig den på vägen imorn. Kram och puss!

2010-12-28 @ 11:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0