10 poäng av 10 möjliga...

får denna dag. Ture och jag åkte till Vicke och Hugo i Norrköping tidigt på förmiddagen och mötes av två snowracer och en hunden Alice som var sugen på att gå ut och leka i snön.

Efter att ha pulsat i snön och åkt nedför pulkabacken knallade vi hemma. Lite lagom rödmosiga i ansiktet och lätt svettiga på ryggen åt vi hemlagad lasagn som Vicke hade fixat på morgonen. '
Därefter slog Ture och Hugo igen sina blå och vaknade inte förrens 2,5 timme senare. Detta innebar att vi kunde duka fram två stora koppar kaffe, ett stort fat med pepparkakor och massor av inredningstidningar och riktigt frossa i lugnet. 

Jag har känt Vicke sedan 1995 och trots att det skiljer 8 år på oss så har vi hela tiden varit i fas med varandra. En bonus i denna vänskap var att vi fick barn med bara 6 månader mellan varandra.
Det är få människor som ger mig så mycket possitiv energi som Vicke och jag är alltid på bra humör när jag har umgåtts med henne. Hoppas innerligt att jag ger henne samma energi!


Båda killarna skulle hålla Alice 12 år som blev lätt förnärmad av att ha två
minimonster i andra änden av snöret.

Kommentarer
Postat av: Runerebekka

I kinda like it. Thanks!

2011-02-10 @ 18:50:14
URL: http://runerebekka.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0