En mycket tung dag som tog sig på slutet....

Oj, oj, oj vad det var segt när jag vaknade i morse. Känslan av att vakna darrig och med en brutal huvudvärk var länge sedan jag behövde uppleva.
Trots detta tillstånd var gårkvällen helt klart värt det!

Anna och jag träffades på stan och åt god mat på Bishop Arms. Efter en stund anslöt Annas bror Anders och Frunk. Därefter gick det utför och tempot på beställningarna gick upp.
Men oj vad kul vi hade! Kan konstatera att detta var välbehövligt för Jenny Wilzén!


Idag på förmiddagen tog Pelle Ture och gick ut bara för att jag skulle få stödsova några extra timmar. Gissa om det uppskattades....
På eftermiddagen samlade jag i alla fall ihop mig och Ture och jag begav oss till Berg och kanalen för att träffa Anna, Sten och Svea. Vi matade fåglarna (alla utom Ture som vägrade kasta i brödet till fåglarna utan mosade istället in det torra gamla brödet i sin egen mun) och åt glass.


Anna, Ture, Sten och Svea.


Två vakter på Ture!

 
En trappa som lockade....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0