Tror minsann humöret har vänt!

Igår bestämde jag mig för att stämpla ut från jobbet och istället stämpla in en friskvårdstimme i gymmet. Jag vet att jag tidigare har berättat om vår möjlighet till gym, träningspass och massage på jobbet men det tål att upprepas. Eftersom det är helt jäkla fantastiskt! I alla fall om ni frågar mig...

Under tiden Beverly Hills 90210 visades på tv:n sprang jag 5 km vilket kändes himla bra. Nu gäller det bara för mig att hålla i och fortsätta med träningen. Känns som om detta med att träna efter jobbet för att sedan åka hem svettig på tåget och ta en dusch i lugn och ro hemma kommer att passa mig bra.

Målet är till en början att springa 1 mil i veckan. Det borde "TJOCKJENNY" klara av.....eller vad tror ni?!!


Det är svårt för mig att glömma bort träningen eftersom jag sitter och jobbar
i ett av rummen precis ovanför gymmet.


Vem behöver natur och frisk luft när man har en skog och luftkonditionering
inomhus?


Kommentarer
Postat av: Martin

Ta det bara lugnt och lyssna på kroppen så att du inte drar på dig några skador. Vi tar ett läxförhör i markaspåret när ni kommer till örebro nästa gång. Ha det gött å hälsa Per och Lillper.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0