Klagomuren har öppnat upp!

jag tror detta är den segaste veckan i hela mitt 33-åriga liv! Inget händer, regnet öser ner, det är kallt när man går ut och jag har faktiskt det lite trist på jobbet just nu. Inget har liksom dragit igång ;-)

Ikväll ska jag göra allt vad jag kan för att inte duscha och gå och lägga mig kl 21. Ikväll ska jag samla kraft och ta mig för något. Kanske att jag ska sy klart draperiet till kollo.

Dvs om jag inte har somnar. Förresten, kollade precis i kalendern hur julen ser ut..kan konstatera att det går åt j-vligt många semesterdagar om man ska få någon ledighet i år.
Blä...

Kanske man ska hitta på något i helgen....eller inte.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0