I´m alive.

Oj nu var det länge sedan. Jäkla mycket vardag är förklaringen. En helg till handlingarna och genast några bilder och nått att skriva om.

Kör en resumé i bildform på lördagen....


Mamma och Pappa var och hälsade på oss på kollo. Ture passade på att
mysa med morfar!



Mamma matchade blommorna....


Plommonen av sorten Opal....riktigt söta och goda!


Riktigt äckligt kvavt och varmt vad det. Dock inget som hindrade
Ture från att springa omkring.




Beställde en glasskiva till hyllkonsolerna jag köpte på tradera. Okey,
kanske lite väl mycket badrum men det får gå. Tack Pelle för att
du vill hjälpa mig att skruva upp hyllan även att det MÅSTE vara med
mässingsskruvar!


På kvällen gav sig Pelle iväg för en kväll ute med killarna och jag fick en riktigt kvalitétskväll med Sara och hennes lilla Edith. Vi åt middag och gick sedan en sväng på stan. Härligt att få umgås och snacka skit med goa Sara.
Tjejerna packade ihop vid 22,30 och satte sig i bilen för att styra kosan mot Hackefors. Hade dom stannat 5 minuter till hade dom fått uppleva Per Strand trilla in genom dörren. Man kan säga att hans kväll slutade lite tidigare än vad han hade tänkt sig!

Pelle, du har legat av dig och den nakna sanningen är att du ikväll var en överladdad småbarnsfarsa.
Mooaahhhaaaa!!!!

Kommentarer
Postat av: Sara W

Nähä lägg av det hade varit kul att se!! Attans att Edith vägrade att sova avslappnat som jag trodde att halvåringar gjorde:-)

2010-08-16 @ 09:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0