Ett köp som ledde till ännu ett köp...

Idag trotsade Ture och jag regnet och begav oss till Kollo. Jag känner verkligen att jag måste utnyttja varenda liten minut innan hösten är här och kolonilivet är slut.
Så fort vi får en fråga om vi vill hitta på något i helgen så känner jag, att ja det kan jag tänka mig så länge det regnar.......Är det uppehåll finner ni mig på Äppelvägen 122.

Har aldrig känt en sådan här hets, men jag trivs så bra där ute och speciellt nu när man har en 1,5 åring så är det så himla enkelt att vara där.

På väg ut till kollo stannade vi på Blomstertorget för att köpa en kruka. Blomstertorget hade nämligen 50% på alla sina utekrukor och eftersom jag har en kruka utan hål (som är värdelös att ha) som dessutom börjar flaga så svänge vi förbi. Köpte en stor fin kruka som det visad sig inte alls matchade med de krukor jag hade sedan tidigare.

Detta ledde till att jag fick åka tillbaka och köpa en till som matchade den nya krukan. Okey, sover ni, är ni kvar?!!! Eller har ni dött av tristess?!

Dagens kollobesök; Magnus och Emma som hade med sig nybakade kakor och bjöd på!
Föredömligt, sa Bill!


Ser fram mot Emma och Magnus februaribröllop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0