En helg som inte direkt går till historien.

Kanske en lite trist helg, men gud så skönt vi har haft det! Vi har, när jag tänker efter, inte gjort ett dugg mer än tagit det lungt, lagat mat, umgåtts och varit på kollo.
Efter en vecka med jobb o dagis var vi alla trötta och idag slog vi rekord i slapphet och sov middag i TRE timmar.

Som tur va hade jag bokat in en bio och fika med Malika och Camilla på söndag eftermiddag. Vi såg inception, en film som ni som inte har sett ska se. Orkar inte skriva och berätta utan gör bara som jag säger och gå och se den ;-)

Nu hoppas jag på en vecka med lite värme och sol. Ska det vara så här kan det lika gärna vara september och höst så man får börja klä på sig och shoppa lite höstkläder. Det här j-vla skitvädret tar knäcken på mig och jag går ständigt och fryser eftersom jag envisas med att gå klädd i klänning eller kjol när det är sommar. I alla fall enligt kalendern. 

Nähe, nu är det dags för sängen. Har köpt Elle, Damernas Värld, Femina och brittiska Vouge. Här ska knarkas höstmode!!!

Tack å gonatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0