Är det verkligen möjligt?

Ja det är det faktiskt. Ture sov tills kl 9 imorse och jag var helt säkert på att det var något fel på klockan när jag vaknade och väntade mig att det skulle stå 06.xx i displayen på mobilen. Men inte då.....vilken lycka!

På väg ut till kollo stannade vi i Linköpings helt klart bästa second handaffär, eller retrobutik som dom som äger den kallar den för. Har ni vägarna förbi Linköping en onsdag eller lördag ska ni helt klart besöka Repris, adress: Risbrinksgatan 6c. Om inte gå in på: www.repris-design.se


Pelle hittade ett, i mina ögon, helt fantastiskt brickbord som bara var tvungna att följa med oss hem. Eller hem och hem, tanken var att jag skulle ha bordet på kollo men nu tycker jag att det är så himla fint så jag måste klura ut en plats för det hemma så jag kan gå och klappa på denna lilla rara pjäs var dag!


Med tanke på att vi var på väg till kollo är det faktiskt ok med
foppatofflor.....eller?


Min älskade kronblom och mitt fina, fina brickbord.


Kommentarer
Postat av: bjn

Hej. Tillykke med bordet. Er du klar over, at man kan klappe det sammen. Jeg har hørt, at det er et svensk-designet bord. Har du mere præcise oplysninger om designer, producent m.m. hører jeg gerne fra dig. Hvor meget betalte du for det?

Med venlig hilsen

[email protected]

2012-02-02 @ 18:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0