Småland here we come!

I helgen har jag, Pelle och Ture tillsammans med Anna, Johan, Sten och Svea hälsat på Linda, Markus och Ellen i Älmhult. Precis som det låter har det varit fullt hus på Siktstigen 8. Linda konstaterade att det faktiskt var helt otroligt att alla vara friska och att vi kunde ses samtidigt. Kan bara hålla med....


På lördagen var det lite shopping på stan och på kvällen blev det dags för grillen att komma fram. Premiär för en del och anda gången i år för andra. Efter maten började vi spela ett spel som jag tyvärr inte kommer ihåg namnet på.
Det hela gick ut på att man fick ett påstående som man själv och övriga skulle sätta siffran 1-4 på utefter om påståendet stämde eller ej.

Ex, kom påståendet upp: Jag är ordningsam och min tillvaror är organiserad. Därefter var det bara att visa upp siffran som sa om det stämmde eller ej.
Som ni säkert förstår var detta ett spel som bjöd in till många diskussioner och Linda berättade om par som blivit rejält osams. Tyvärr han vi bara spela en kort stund eftersom det kl 22 var dags för några i församlingen att bänka sig framför "El classico" matchen.

Hur som helst, ett riktigt kul och lite läskigt spel!

När vi på söndagen kom hem från Älmhult hade följande hänt:


Dahliarötterna jag stoppade ner i jorden för exakt en vecka sedan lever!

Kommentarer
Postat av: Linda

Praise the lord! Halleluja! Messias är kommen!

2010-04-12 @ 22:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0