Men hallå så pinsamt!

Igår gjorde jag bort mig...igen.


Jag har under flera dagar försökt att få tag i en kollega. Jag har mailat, ringt åtskilliga gånger och lämnat flera meddelanden utan resultat. Igår var jag i butiken i Norrköping då ett problem uppstod. Jag tog åter igen upp mobilen och ringde M:s nummer.

Tyvärr var mottagningen inte den bästa och när han svarade blev jag grymt förvånad. Eftersom detta är en upptagen man hade jag ingen tid för något kallprat utan gick på i 190 på en gång. Jag började babbla om hantverkare, sena leveranser, en butikschef som inte hade tillräckligt med personal och sist men inte minst sa jag något i stil med att det här får du lösa.....


När jag har ångat på och fått sagt vad jag ville hör jag en röst säga;
-Vet du vem du har ringt till? Det här är Magnus Bergman...

Faan också, jag  hade ringt och härjat med fel person. Tur att det bara var min kompis Magnus B och ingen annan;-)

Sorry Magnus, jag ringer en annan gång och då ska jag vara lite trevligare, jag lovar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0