Lille vän, hur ska vi klara oss utan dig...

Nu är klockan 21.35 och allt känns jättekonstigt. Pelle kollar på fuskbyggarna på 4:an och jag springer omkring och fixar med lite av varje.

Så varför känns det konstigt då?!! Jo för att Ture är hos mormor och morfar och ska vara där i 4 dagar medans vi förlustar oss i Antewerpen. Även att denna resa varit planerad sedan länge så känns det konstigt. Just nu ligger han därborta i sängen på Fårhagsvägen och snusar så gott (detta vet jag för att jag har ringt och kollat med förevändningen att det var ett telefonnummer jag skulle lämna till mamma).

Va lustigt det är, ibland är jag så himla trött på "minimonstret" så han skulle kunna gå för en 10:a på blocket och nu saknar jag honom så jag håller på att dö.

Gud vad töntig jag är!!!



Kommentarer
Postat av: Sara W

Du är inte töntig. Du är bara mamma!

Kram på dig!

Och hoppas resan varit bra mysig och fin!

2010-04-29 @ 22:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0