En vecka full av utmaningar.


På måndag nästa vecka har jag en flygresa till Finland inbokad (problem nr 1). Denna resa kan jag inte flytta på eller avstå, ja måste helt enkelt till Finland då.
Dagen därpå ska jag hem till Sverige (problem nr 2).
Två dagar senare, på torsdagen, ska jag och Pelle sätta oss i bilen upp till Skavsta för att ta flyget till Bryssel (problem nr. 3) och därefter ha 3 härliga dagar i Antwerpen.
Sist men inte minst ska vi på söndagen flyga hem till Sverige igen (problem nr 4)......
För att, i dessa asktider, göra allt ännu lite mer komplicerat ska jag på måndagen några timmar senare sätta mig på tåget (problem nr.5) ner till Helsingborg och Lund.


På vilken punkt kommer allt att gå åt h-vete? Mest rädd är jag för att punkt nr 2 ska spöka. Det andra reder sig alltid.

Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0