Heldag i Berg/Ljungsbro.

Idag har Ture och jag hängt med Malika och Edvin hela dagen. Först tog vi en skön promenad längs kanalen till Ljungsbro och förskolan Droppen. Där var det sång, fika och mys precis som vanligt. Tänk vilken skillnad det är på Ture när vi är ensamma hemma. Då är inget bra, till skillnad när vi är iväg på något. Det märks verkligen att han är van vid människor och att det ska hända något!

Till lunch bjöd Malika på älgfärs och det var faktiskt första gången jag smakade älg. Det var riktigt gott och jag ser helt klart fram mot den utlovade steken. På kvällen när vi kom hem upptäckte jag att Ture har fått sina två framtänder. Man ser helt klart två vita gryn där uppe, även om han inte direkt är villig att visa dem!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0