Har inget val, bara måste...

Jag har funder på det länge, sedan har det "liksom" stannat där. Jag pratar om det här med motion. Jag måste verkligen sätt igång.

Usch jag har ingen lust, men sedan jag började med min medicin för struman har jag under en dryg månad gått upp 4 kilo!!! För mig är det att jämföra med den kineskiska droppdöden, en tortyrmetod där man droppar vatten i huvudet på en fastbunden människa och som driver personen till vansinne och man dör. Ungefär så känns det att gå upp 4 kilo utan att ha ätit sig till dom. Den här medicinen som jag äter ska jag äta i 1,5 år. Pelle skrattar och säger:
-Undra vart det här kommer att sluta.....hahha, du kommer bli skitfet!

OM JAG VAR HONOM SKULLE JAG PASSA MIG ,INTE BARA NOGA, UTAN  JÄVLIGT NOGA!

Gissar på att motion kan hjälpa och ska därför, VARJE DAG, gå ut och gå när Ture sover förmiddag. Långa varvet runt ån blir det idag. Usch vad trist! Hjälper inte detta undrar jag om någon har ett rep att låna ut....;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0