Fredag i Tokarp.

I fredags tog vi och våldgästade mamma och pappa ute i Tokarp. Mamma skulle laga paella till fredagsmat och ska jag var helt ärlig så tänkte jag att paella är rätt trist. Jag har plågsamma minnen från skolbespisningen när vi åt risotto innehållande frysta ärtor, majs och paprika med några kasslerbitar i. Nu vet jag att man inte kan jämföra paella med risotto, men tyvärr är det den där jäkla risotton det första som kommer upp i mitt huvud.

Men vad fel jag hade! Paellan blev jättegod och jag fick bokstavligt talat äta upp vad jag tänkt, och det gjorde jag så gärna.


Jämställt värre. Mamma och jag lagar mat medans pojkarna dricker öl...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0