Inget nytt under solen...

Jaha vad har hänt i veckan som gått....

Ture och jag har varit hemma en hel del. Man är ju inte, för att använda ett gammalt fint uttryck, så "poppis" om man tar med en snorig unge på öppna förskolan och liknande.

Mina tankar har sedan i onsdags varit på jobbet. Planen är att jag åter igen ska börja jobba den 11:e januari och jag känner verkligen att nedräkningen har börjat.
Jag vill ju som bekant ha en ny tjänst inom Stadium när jag kommer tillbaka från föräldraledigheten. Får se hur det går med det....

Annars har det inte hänt så mycket i veckan. Jag hade massor av trevliga saker inplanerade så som en lunchdejt med Christina ute på Tornby, ett besök i Norrköping för att träffa två av mina arbetskompisar som väntade barn samtidigt som mig. Men eftersom vi började veckan på sjukhus och en seg förkylning så fick vi ställa in allt kul.

Kanske det kan bli den här veckan istället. Tures mamma behöver göra något kul!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0