Ahhh...jag är igång!

Efter en kul helg med galet mycket folk på jobbet och en utekväll som började hemma hos Emma och Magnus, fortsatte på restaurang kniv å gaffel och slutade med en tryckare på dansgolvet kl 03 på harrys är jag rätt nöjd med att det åter igen är måndag.

Idag har jag och Ture varit på Nautilus på ett Mamma/Pappa/Barn-pass. Blev positivt överraskad när det visade sig att passet var ett rent bodypumppass. Har inte tränat pump på 2 år, men takterna satt kvar, och det var riktigt kul! Gissar på att jag kommer att vara stel som en 90-åring imorgon.
Ture skötte sig exemplariskt och satt still och kollade på instruktören i en hel timme. Så nu Ture är förväntningarna höga inför nästa måndag och som vi säger i "Idol-tider" det gäller att du levererar!

Imorgon blir det långa varvet runt ån med programmet sommar med Kristian Luuk i mp3:n. Kan verkligen rekommendera att ladda över alla sommarprogram från www.sr.se/sommar, perfekt att ha i öronen när man är ute och går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0