Smyckeskväll.

Igår var jag tillsammans med Maria och hennes svägerska Linda och en tjej till på smyckeskurs på Lottas smycken. Vi fick en snabbgenomgång hur det funkade och tjejen visade oss dom olika verktygen, sedan var det bara att sätt igång och pyssla.

Jag är ju igentligen inte så mycket för "nya" smycken, utan gillar det som ser lite gammalt ut bäst. Man kunde välja färdiga set och bara sätta igång och göra smycket men jag tycker hela grejen är att få välja själv.

Ett par örhängen med en rökfärgad sten och ett hjärta i och ett långt
halsband med en stor slipad glassten och några berlocker blev resultatet.

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilka fina alster! Jag var själv där i lördags med tjejgänget från Mjölby och fick ihop ett halsband med matchande armband på två timmar. Vad kul det var! Fick mersmak! KRAM! Stay well!

2009-11-09 @ 13:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0