Så har det gått en dag till...

Idag har Ture och jag blivit bjudna på god vegetarisk lasagne hemma hos Camilla och Olle. Där var även Malika och Edvin. Tur att man har vänner som fixar med öppen förskola om dagarna. På så sätt går dagarna lite snabbare!


Dom två gamla vapendragarna Edvin och Ture.


Malika och Camilla kollar bilder i kameran.

På eftermiddagen kom Tures farmor Inger och Åke på besök. Lite fika och mycket mys med Ture handlade eftermiddagen om. Jag är så glad över att jag har en så mysig svärmor som jag verkligen tycker mycket om! Tänk vad jobbigt och ha en svärmor som man inte gillar, särskilt nu när man har barn....


Ture och Farmor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0