Jobbe!

Ture och jag flexade lite på morgonen och dök upp först vid halv elva på pappas jobb. Där väntade skyltarna och det var bara att sätta gång och skära. Som tur va stod det en skärmaskin till mitt förfogande.
Ture var hur skön som helst och satt nöjt på arbetsbordet och hade full koll på vad vi höll på med......


Två fina killar som ligger mig varmt om hjärtat!


Fick med mig mitt vedställ hem som pappa kapat till och skruvat ihop. Nu ikväll, när Ture har slocknat, ska jag sätta igång och måla. Det bör vara torrt imorgon så att jag kan linda repet runt rundstaven och få det klart.


Furu är tydligen ett material som kommer.....men inte hos mig, detta ska bli vitt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0