En att göra lista...

Nu när de lediga dagarn börjar lida mot sitt slut har jag gjort en lista som ska vara avbockad och klar tills den 7:e dec...

*Snickra ihop och måla en skiss som jag har i huvudet....tanken är att vi ska ha någon stans att stapla vår ved i.
*Besöka dagis, förlåt förskolor, och ställa Ture i förskolekö.
*Sy klart de turkosa och petrolfärgade kuddarna till soffan.
*Rensa förrådet i källaren och bära ner alla grejor från lägenheten som ska dit.
*Göra julfint till advent här hemma.
*Fylla i den där jobbiga pappret så jag får tillgodoräkna mig pension när jag varit föräldraledig.
*Anmäla de sista föräldradagarna via webben.
*Fota och lägga ut bilder från Tures rum som blev klart i våras på bloggen.
*Reta Pelle och sy klart den där glöggmössan som jag gick på kurs för att lära mig och sticka, och som han säger
  aldrig kommer att bli klar.

Bör fixa detta på tre veckor.....


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej Jenny!



Har du sett det fina vedstället på Hemslöjden i vitt? TIPS bara för inspirationen.



Många kramar

/Sandra

2009-11-17 @ 21:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0