7 dagar kvar.

Det är märkligt men just nu går Pelle och jag runt med samma känsla i kroppen. Vi känner båda att ledigheten snart börjar. Den 7:e dec lämnar jag över stafettpinnen till Pelle. 
Veckan som kommer är min sista vecka som föräldraledig och då ska jag......


Klippa mig på måndag.
Luncha med Sara också det på måndag.
Ha fika för 5 st 1-åringar och deras mammor på tisdag.
Fika med Emma och Loke på onsdag
Ta spruta nr 2 också det på onsdag.
Ha två jobbarkompisar på middag torsdag kväll.
Besöka två förskolor med Ture. Ådala och Nalle Puh.
Köpa två julklappar till Edith och Tyra.
Lägga upp ett par jeans.
Lämna tillbaka biblioteksböckerna.


Men framförallt ska jag njuta varje morgon av att kolla på frukost-tv och tokmysa med Ture i sängen.
Efter att Ture har fått sin gröt ska vi tillbaka till sängen, jag med mitt kaffe och fortsätta mysandet.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0