Regn

Jaha, nu har det varit regnväder i två dagar.  Ok, inte regn hela tiden men grått och trist till skillnad mot det fantastiska väder som varit. Jag har hållit mig hemma och inte varit på kollo. Börjar bli riktigt rastlös....

Jag fick ett mail från min kompis Anna. Hon och hennes pojkvän hade läst min blogg och tyckte jag var dålig på att lägga ut bilder och ville se mer av huset och tomten. Kan inte säga emot, så nästa gång jag är ute så ska jag minsann fotografera! Så håll utkik, snart så!

Under tiden lägger jag ut en bild på mitt rådjur som jag vann på en fest förra sommaren. Arrangörerna till festen hade rensat sina garage och skänkt "skräp" som dom ville bli av med. Jag vann rådjuret och tycket att det skulle passa fin fint på kollo. Man kan ju inte vara seriös hela tiden, något fult måste man ju ha!



Är han inte lite rar när han ligger på en bädd av vitsippor ;-)


Kommentarer
Postat av: Sara

Något fult?

Bambi är jättefin!

:)



Sara

2009-05-06 @ 21:26:33
URL: http://sarahli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0