Finfina fötter

Tänk vilken lyx det är att ha en liten kille som är 5 månader, snart 6, och som sover som en prins! Imorse vaknade vi klockan sex, åt lite mat och somnade sedan om och vaknade inte förrens klockan halv tio. Gud vilken lyx!
På förmiddagen kom tjejerna från mammagruppen. Vi fikade och pratade mest om våra små......Det är faktiskt ok att prata barn å bajs, så länge man håller sig till de som är intresserade! Det var riktigt mysigt att se hur dom har utvecklats och växt för var gång vi ses.

Efter en promenad runt ån med Maria och Moa kom mamma för att passa Ture. Själv skulle jag på fotvård, och det blev en riktigt skön timme. Jag är så nöjd med att jag regelbundet går på en fotvårdsbehandling, det är en bra investering.
Tjejen jag går till heter Ulla och är inte bara en legitimerad fotterapeut, hon är supertrevlig också! Ett ställe jag varmt rekommenderar:    www.skonafotter.se

Nu är klockan tio och det är fortfarande ljust ute, Pelle och Ture snusar och sover i rummet brevid och jag njuter i fulla drag av att ha den här tiden helt för mig själv.


Kommentarer
Postat av: Sara

Va fiiina ni är!

2009-05-30 @ 16:47:59
URL: http://sarahli.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej kusin! Vilken fin blogg du har, kul att läsa!

Det var så trevligt att träffa er idag och lilla

goa Ture. Hoppas han sussar gott nu efter att ha varit på långresa till Enhörna..! Hoppas vi ses snart. Kram Anna

2009-05-30 @ 22:12:19
Postat av: Sophia Theander

Åh vilken fin liten familj! Puss på er.

2009-06-14 @ 19:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0