Arkösund

Idag var det inga problem för Pelle att gå upp på morgonen, han hade nämligen en ny bil att hämta! Detta innebär att vi nu för tiden åker i en mer "familjevänlig" bil....

Vi satte oss i bilen och åkte iväg till min vän Anna och hälsade på henne och hennes föräldrar som har ett fantastiskt boende i Arkösund. Familjen Lindqvist anslöt lite senare och vi åt god lax till lunch.
Ture var i toppform och slog rekord i att kräkas. Som Pelle sa: Han luktar som ett gammalt bänkfyllo, å ja, jag kan tyvärr bara hålla med. Men vad ska man göra, ibland räcker det inte med ett ombyte.

På eftermiddagen kom solen fram och vi kunde gå ut. De passade Sten och Svea bra, som både var "höga" på socker och passade på att springa av sig lite. Goa, goa ungar är dom!!!



Anna x 2, Pelle, Sten och Svea.

Trots regn blev det en supertrevlig dag. Synd bara att dessa två damer inte kan ta sig samman och flytta hem till Östergöööötland. Det är ju faktiskt där dom hör hemma! Fast det är klart, vart skulle jag bo när jag är i Stockholm...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0